Jak to chodí v Albertu – pracovní postřehy pokladního a doplňovače zboží

albert-práce-pokladní-zkušenosti-foto grisom.cz / miluna

     Pan X začal pracovat v Albertu. Tuto firmu si vybral záměrně, viděl totiž dokument Hranice práce od Saši Uhlové, která si práci v Albertu též vyzkoušela. Popsala, že zaměstnanci dostatečně dopředu neznají svoje směny, musí pracovat přesčas a někdy i více jak 12 hodin denně.

pokladní albert práce v albertu


práce v albertu albert zkušenosti

     Práce pokladního a doplňovače zboží pokladní albert

     Zde jsou postřehy, které mi podal Pan X z malého Albertu na okraji Prahy. Na starosti má pokladnu a když nejsou fronty, tak doplňování zboží.

     Říkal, že v tomto Albertu je zažité dokončit svojí směnu zpravidla na pokladně a pak tržbu po své pracovní době ještě spočítat, což dá denně 15 – 20 minut času. Když na to upozornil svojí vedoucí, tak mu řekla, že si má vzít za příklad jiná zaměstnání, kde to také není valné – třeba řidiče autobusů nebo horníky. Se svou stížností má prý kdyžtak jít za vedoucí pobočky. Šel tedy za ní a překvapivě pochodil. Od té doby odchází z pokladny v předstihu, aby ji stihl spočítat ještě v pracovní době a končil tak, jak má.

     Ostatní pracovníci na zaměstnanecké úrovni Pana X to však neudělali, i když tam pracují již nějakou dobu. Na Pana X žárlili a pokárali ho. Snažili se ho přimět, aby na té pokladně byl až do konce a trochu se proti němu spikli… 

práce pokladní v albertu supermarket albert zkušenosti

     Rozpis směn pokladní albert

     O tom, jak bude pracovat další týden, se dovídá obvykle v sobotu nebo v neděli. Pracuje někdy 48 hodin týdně, protože zaměstnavatel toho může využít. Je nedostatek zaměstnanců. Vznesl však požadavek pracovat jen 40 hodin týdně, jinak odejde. 

hypermarket albert práce recenze zkušenosti pokladní doplňování zboží

     Asi po měsíci práce Pan X z Albertu odešel. Našel si jinou práci.

     A to je konec reportu.

 

     Bílá magie nakonec: Nechť je na tom společnost Albert už líp a chová se lépe ke svým zaměstnancům! 🙂

 

Další články z rubriky: