Hořčicová pomazánka

     Jednoduchý recept na levnou veganskou pomazánku. Hořčice je poměrně zdravá. Obsahuje kromě tuků, sacharidů a bílkovin také vlákninu, vápník, hořčík, železo, zinek, měď, draslík, fosfor , mangan, selen, omega 3 a omega 6 mastné kyseliny, flavonoidy, vitamíny skupiny A, B ,C ,E, K, niacin a další. Hořčice jakožto potravina zvyšuje žaludeční sekreci a činnost střev. 

     Při výrobě pomazánky použijte raději plnotučnou než kremžskou hořčici, obsahuje méně přidaného cukru.


Je to prastarý a komplikovaný rodinný recept. Přípravy zaberou mnoho času, proto se hodí jen na velké oslavy a události. Počítám s tím, že od okamžiku jeho zveřejnění, se tato pomazánka začne objevovat na jídelních lístcích 
Smíchat:

  • plnotučnou hořčici
  • olej veganské recepty
  • slunečnicová semínka
  • sojovou omáčku bez cukru
  • nalít na otoustovaný krajíc

Podávejte s petrželí, lahůdkovou cibulkou, lehce spařenou brokolicí nebo jakoukoliv jinou syrovou zeleninou.

Závěr: výborné… 🙂
Hořčicová pomazánka

Další články z rubriky: